Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

Dzis od godziny 4 rano jestem na nogach. Nie chcialo mi sie spac, wiec wstalam, zjadlam sniadanko i siadlam na kompa ;D Zrobilam sobie nowa sonde i xiege gosci- wpisujcie siem :) hmm... nie wiem co jeszcze pisac, mam caly domek dla siebie :D ale z impry nici bo mam zapalenie gardziolka :((( wzielam sobie jakiegos syropka wstretnego, bleh :P okik, ja konczem powoooooooooooooooooli ;) papsik wszytskim!

le_monka : :

Mam zajebisty humorek :D Komentarze (7)
26. czerwca 2002 14:25:00
linkologia.pl spis.pl

Jejq, jaki mam extra humorek! Moja mamuska z bratem wyjechala na 3 dni :D (ahia, chcialam powiedziec ze moj braciszek znalazl tego bloga i go pieknie skomentowal :P Wzial tez udzial w mojej sondzie- ech, ci bracia...) Moj tata wyjezdza tez na 2 dni, a to oznacza, ze bede na nocke i caly dzien sama w domu :D Pozostaje jeszcze babcia na dole, ale ona mi nie bedzie wchodzic, bo zamkne sobie drzwi na zamek ;) Qrde ale wszystko wzielo w leb- mialam zrobic balange w chacie, ale sie przeziebilam, i to porzadnie. Przeciez z taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakim katarem i czerwonymi oczami nie moge dopuscic do tego zeby mnie ktos ogladal ;)

le_monka : :

Proba Bloga ;) Komentarze (3)
25. czerwca 2002 09:22:00
linkologia.pl spis.pl

Hejka wszytkim, jestem le_monka (mozecie mi mowic mona) chcialam sobie Tu zalozyc blogusia, zeby zobaczyc jak u jest :) Z tego co widze, jest tu calkiem przyjemnie, uczye sie tego okropnego html, brrr...Musze konczyc, bo ide teraz kupic ksiazki do 2 klasy gim (aha, mam 14 latek ;) u qmpeli mojej qmpeli :) To na razie tyle, do zobaczenia :*

le_monka : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

thorus-silverwood | tomaszkudla | travoltina-1 | szczypawka17 | sayuri | Mailing